Nedávno jsem si založil zákaznickou kartu od České pošty.
Primárně kvůli avizování příchozích zásilek a také pro možnost jejich vyzvednutí manželkou. Netrpělivě jsem očekával, jak bude avízo fungovat. Bohužel jsem zjistil, že nezafunguje vůbec.
Co mě ale zděsilo nejvíce, byla odpověď od podpory České pošty:
Primárně kvůli avizování příchozích zásilek a také pro možnost jejich vyzvednutí manželkou. Netrpělivě jsem očekával, jak bude avízo fungovat. Bohužel jsem zjistil, že nezafunguje vůbec.
Co mě ale zděsilo nejvíce, byla odpověď od podpory České pošty:
Dobrý den, pane Řezníčku,Nechápu tedy, proč mají podobné texty na webu zákaznické karty.
velmi lituji, takovou službu nelze v rámci využívání Zákaznické karty využít - aplikace zatím takovou službu neposkytuje.
Vám bude zasíláno avízo v případě Vámi odesílaných zásilek.
Hezký den
Vladislava Fránková
Call centrum
Komentáře
Okomentovat